הבלוג של קרנינה

15 בפברואר 2015

☀ סדנת שרשרת שיק יוצאת לדרך ☀


אני מוכנה לאביב. זה לא סוד. ולמרות שבחוץ גשום וקר, בפנים אני כבר מתחילה להתכונן.
ישבתי אחר צהריים קריר והתחלתי לשחק עם הבדים שלי ולעצב פרחים, בדומה לאלו שיצרתי בעבר במסגרת החלפה מקסימה. שיתפתי בפייסבוק ומתוך התגובות החמות צץ הרעיון. מאז אני רואה את זה בדמיון:

סדנא! 

סדנת שרשרת פרחי בד

הסדנא מתקיימת ביום ראשון ה-1.3.15
בשעה 9:30
בביתי שבכפר סבא 
באווירה חמה עם קפה ועוגה
 

הסדנא מתאימה לכל מי שרוצה ליצור ולהתהדר בתוצר הייחודי שלה.
ניתן להגיע לבד, עם חברה טובה, עם תינוק/ת... הכל הולך.




לפרטים נוספים תכתבו לי כאן או למייל
karnistrod@gmail.com

בבקשה תעבירו את ההזמנה הלאה למי שגם רוצה להתכונן לאביב :)

תודה רבה ושבוע מקסים,
קרני


2 תגובות:

  1. התמונה הזו של רומי זה לגמרי השיווק הכי מוצלח שיש! נראית סדנה מהממת! הלוואי שיכולתי לבוא...מקווה שתהיה עוד הזדמנות! המון בהצלחה

    השבמחק
  2. קרינוש, תודה :) איזה אושר אם תוכלי לבוא! נשיקות

    השבמחק