הבלוג של קרנינה

29 במרץ 2013

מבט אחד

האביב כבר כאן וב"יוצאות מהקווים" עלה אתגר חדש, אביבי ופרחוני ששם דגש על פָלֶטת צבעים פסטלית ויפה. בצרוף מקרים יוצא דופן, הכנתי לאחרונה יצירה שמשלבת את צבעי האתגר וקושרת את החורף הקר עם האביב הפורח:
מטריות, עננים ותמונה חורפית לצד פרחים, עלים ירוקים ותווים.
בדרך כלל אני לא נוהגת להשתמש בצבעי פסטל. לא ביצירות שלי, לא בבגדים שאני לובשת, לא באקססוריז וכד' אבל נחמד לצאת מהקווים.


עפ"י הצבעים הנבחרים:

אתם מוזמנים להתקרב:


את הנקודות האקריליות שבמאטינג הוספתי בהשראתה של פיית מרציפן ולפי הדגמתה ניקדתי בהנאה רבה באמצעות קצה מחק של עיפרון. כל כך פשוט וכל כך מהנה. וכמובטח, מעלה חיוך :).
העלים הירוקים הם דפי ממו נדבקים שאמא שלי קנתה לי באחת מנסיעותיה (תודה אימוש!).

את הכותרת לעמוד הזה לא הייתי צריכה לחפש. היא הגיעה אליי באופן עצמאי.
ומי שזיהתה, אולי כבר התחילה לנגן את השיר בראש. השיר המקסים הזה סוחף אותי כל פעם מחדש לשנות ה-80 ומעורר הרבה מחשבות וזכרונות יפים.  רוי אורביסון שר אותו לאישה שהוא אוהב ואני שרה אותו לקטנטונת שבעגלה.



You got it

סופ"ש נפלא!

12 תגובות:

  1. מותק של דף. אני אוהבת פסטל מאד.
    ותודה שניקדת את המילה פאלטה. אני תמיד מוסיפה את האות א' כדי שאולי יבינו......
    איך ניקדת??

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליאור יקרה. שמתי לב שיש לך חיבה לניקוד והבהרת מילים כך שלא יהיו אי הבנות :) את מאוהבי העברית... אני שמחה שאהבת! כדי לנקד צריך ללחוץ דבר ראשון על לחצן ה-Caps Lock, למקם את הסמן אחרי האות שאותה אנו רוצים לנקד ולאחר מכן ללחוץ על Shift ובמקביל על כל אחד ממקשי הספרות העליונות עד למציאת הניקוד הרצוי. למשל, לחיצה על shift ועל מקש הספרה 1 ייתן לנו צירה. עניין של ניסוי וטעיה עד שמוצאים. מקווה שההסבר ברור. המשך חג שמח!

      מחק
  2. עבודה מקסימה, בהצלחה באתגר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עינת על האתגר והצבעים הנפלאים שבחרת.

      מחק
  3. איזה דף מקסיםםםםם!! דווקא יפה לך בפסטלים הקטנטונת הזו שם דורשת פסטליים.
    עיצוב נפלא ותרגום מעניין לאתגר שהצליח להוציא אותך מהקווים.
    חג שמח
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שולי! אם היא דורשת, היא גם תקבל :)
      שיהיה לך חג אביבי ושמח!

      מחק
  4. דף מקסים לגוזלית המדהימה! באמת יפה לך פסטלים, למרות ההפתעה הראשונית, זה בהחלט עיצוב "שלך". דפי הממו האלו מדהימים והכיתוב המילוני למעלה נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קרין, כמה מחמם! לא ברורה לי הבעיה ביני לבין הפסטלים. אולי כדאי שאתחיל לאמץ אותם יותר :)

      מחק
  5. דף עדין, מתוק, שמח. "עמוס במידה"
    אהבתי :-)

    השבמחק