הבלוג של קרנינה

20 בפברואר 2013

מפ(י)ת אוצר

היוצאות הנפלאות מהקווים העלו אתגר מפיות והציגו עבודות מגוונות ויצירתיות להפליא.
ההיסטוריה אמנם מלמדת שמפיות ואני הם שני קווים מקבילים שנפגשים רק בנקודות הארוחה, אבל לפעמים מספיק חומר גלם עיקרי שנותן את הטון.

במקרה הזה המתינו לי מפיות מהממות שקניתי בשנה שעברה ליום הולדת פיראטים של הגברבר הקטן. את המפית הדבקתי על קנבס 25X25 וזיגגתי במוד פודג' שנותן מראה מקומט ויפה, כיאה למפת אוצר. בגלל שפה בערך הסתיימו לי הרעיונות בחרתי לקחת גלגל הצלה ולהתקשר לחברה הטלפונית שלי שהפציעה עם רעיונות נפלאים ולקנבס חברו גם טוליפ לבן, סטיקלס, 3 ווים ומעט צמר גפן. תודה מיכלוש!


גזרתי ספינה נוספת, ומילאתי צמר גפן בינה לבין הקנבס:


מצליחים לראות את הקרס התפוח?

טוליפ לבן להדגשת הגולגולת והעצמות:

וסטיקלס לסנפיר ולשיערה של בת הים:


אתגרי ובעיקר כיפי!


12 תגובות:

  1. מקסים! ומה עשית עם הצ"ג?

    השבמחק
    תשובות
    1. התפחתי את הספינה והקרס. ניסיתי להראות את זה כמה שיותר בתמונה, אבל לא יצא משהו משהו. תודה רבה מותק.

      מחק
  2. משגע!!!

    מיכל יעקבי

    השבמחק
  3. קרני זה מהמם! שילוב החומרים שהוספת מגניב לגמרי

    השבמחק
  4. יפה כל כך, ממש אהבתי את כל התוספות

    השבמחק
  5. מקסים ועדין.
    תודה על הפרגון;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכ, אני מניחה שUnknown23 הוא את.
      אוהבת'ותך!

      מחק