הבלוג של קרנינה

17 בספטמבר 2010

מתנה לחג

לראש השנה הכנתי שתי מתנות עם תגית הדגל שלי :)

האחת - חלון לשנה החדשה:


את המסגרת (10X12.5) קניתי ב"ביג דיל" כשצבעה המקורי הוא חום אנמי ודורש שינוי.
צבעתי אותה בצבעי אדום-בורדו ולהשלמת החגיגיות ציפיתי בלכה. אחרי הדבקת התוית,
צביעת הציפורים וגזירתן ובתוספת של X שעות לא מבוטל ונסיונות לא מוצלחים, צץ הרעיון
לוילון תחרה. (איך אמרו אבות אבותיי.... אמחייה.)

השנייה - רימון עסיסי שצבעתי בגווני המסגרת ותליון לצווארו:



לכל מתנה צורפה צנצנת דבש עם מכסה מטופל באריזת צלופן:


ועוד כמה תמונות משפחתיות:



בחג חגגה עיצובית עם נגיעה המוכשרת והמצחיקה, יום הולדת. ומי שמכיר את האישה
שמאחורי השם יודע שלא כדאי להסתבך ולהביא מתנה שאינה ורודה.
ולכן, חברתי מיכל ואני הקפדנו על וורדרדות יתרה לאורך המתנות, העוגה וכמובן הכרטיס:



מודה שהיה קשה והייתי חייבת להוסיף צבעים נוספים כי רמת הסוכר היתה גבוהה מדי.
למרות זאת הכרטיס התקבל בתשואות וקריאות התלהבות והשמחה היתה גדולה.
עד 120, מותק! שהורוד ימשיך להיות דרך חיים (ולא רק צבע).

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
והנה יום כיפור כבר בפתח ואפשר לחוש באווירה השקטה, השונה.
גם אני אנסה להתחבר לשקט הזה ולהנות ממנו.
להתראות בינתיים
וגמר חתימה טובה לכולם!

7 תגובות:

  1. oh la la tu en as des jolies choses a nous montrer, tout est trop chou, ces petits oiseaux, tout mignons, biz

    השבמחק
  2. גמר חתימה טובה! המתנות לראש השנה משמחות, ובפרט הרימונים מקסימים בעיני...

    השבמחק
  3. כבר ראיתי וכבר התלהבתי אבל שוב- המתנות לראש השנה מקסימות, צבעוניות ועושות טוב על הלב.
    והכרטיס....בול למקבלת!
    מחכה לשמוע חוויות מיום חמישי....נתראה עוד שבועיים (בערך)

    השבמחק
  4. המתנות מקסימות, אבל אני הכי אהבתי את החלון עם התחרה, מקסים!
    הכרטיס עם כפתור החתול, מתוקקקקקקקקקק

    שנה טובה
    GILIOR

    השבמחק
  5. קרני מתוקה
    כ"כ שמחה שסוף סוף יצא לנו להפגש. נהניתי מאד ביום חמישי ומקווה שעוד יהיו לנו הזדמנויות ליצירה משותפת. והנה קפצתי לבקר גם כאן. אני הולכת לשוטט קצת פה....
    תכף עושה גם מנוי!
    נשיקות
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  6. קרנינוש!!!
    איזה כיף היה.
    פשוט הפתעתן אותי כל כך, גם מתנת החג וגם כל הורוד השופע בכרטיסים ובמתנה. אם יכולתי הייתי מלקקת את הכרטיס מרוב שהוא יאמי (אבל מפאת נימוס והעובדה שהוא מנייר ורטיבות לה הולכת איתו טוב, עצרתי מבעדי).
    תודה רבה על המקסימות והנדיבות שלך ושל שותפתך לפשע!
    נשיקות ונתראה בקרוב :)

    השבמחק
  7. הייתי בטוחה שהגבתי כאן :-)
    יצאו לך מתנות מקסימות
    ואני מבינה את עיצובית, גם אני
    מאד אוהבת ורוד :-)

    קרני יקרה
    שיהיה לכם סופ"ש מקסים!

    tamika14

    השבמחק